Rechercher dans ce blog

Tuesday, August 31, 2021

Galaxy S22’nin, seri üretim ve çıkış tarihi sızdırıldı! - ShiftDelete.Net

Samsung’un yeni nesil amiral gemisi telefonları için hazırlıkları sürüyor. Bu yılın başlarında Snapdragon 888 ve Exynos 2100 işlemcili Galaxy S21 serisiyle karşımıza çıkan üretici, şimdi ise Galaxy S22 serisi için kolları sıvadı.

Önümüzdeki yılın amiral gemisi modelleri arasında yer alacak olan Galaxy S22 serisi, artık tanıtım tarihine doğru adım adım ilerliyor. Cihaz hakkında teknik özelliklerle ilgili ayrıntılar her geçen gün ortaya çıkarken, bu kez de seri üretim ve tanıtım tarihini ortaya koyan yeni bir sızıntı daha gündeme geldi.

Samsung, Eylül 2021 güvenlik yamasını şimdiden yayınlamaya başladı

Samsung, Eylül 2021 güvenlik yamasını şimdiden yayınlamaya başladı

Samsung güncellemelerde hız kesmiyor. Şirket, bu kez de Eylül güvenlik yamasını herkesten önce Galaxy S2O FE modeline sundu.

Galaxy S22 ailesi, Kasım ayında seri üretime geçecek ve Ocak ayında piyasaya sürülecek

Yabancı basında çıkan haberlere göre Güney Koreli üretici, yeni amiral gemisi Galaxy S22 ailesini Kasım ayında seri üretime geçirecek, bunun akabinde ise Ocak ayında resmi olarak tanıtımını gerçekleştirecek.

Bilindiği üzere Galaxy S serisi akıllı telefonlar, her zaman olduğu gibi Qualcomm’un en yeni ve en güçlü yonga setlerini kullanmaktadır. Bu, S22 serisinde de yine devam edecek. Samsung bazı pazarlarda Qualcomm Snapdragon 898 yonga setine yer verecek.

Ancak Koreli dev belirlediği pazarlarda yine kendi geliştirdiği Exynos yonga setini de tercih edecek. AMD GPU ile entegre olacağı öne sürülen Exynos 2200, Galaxy S22 serisinin bazı modellerine güç verecek.

Samsun’un AMD GPU’lu Exynos 2200 yonga seti; PlayStation 5, Xbox Series X ve AMD Radeon RX ekran kartlarında kullanılan RNDA2 grafik mikro mimarisini kullanacak.

Adblock test (Why?)


Galaxy S22’nin, seri üretim ve çıkış tarihi sızdırıldı! - ShiftDelete.Net
Read More

No comments:

Post a Comment

Xiaomi bir daha güncelleme almayacak 5 akıllı telefonunu duyurdu: İşte liste - DonanımHaber

Teknoloji Editörü 2 Oy Ver Tam Boyutta Gör Xiaomi, bir daha asla güncelleme almayacak akıllı telefonlar listesini güncelledi. ...