Rechercher dans ce blog

Saturday, August 21, 2021

Akıllı telefon olmadan bilgisayarda nasıl Whatsapp açılır? - Yeni Akit Gazetesi

Adı ne kadar skandala karışırsa karışsın Facebook’un sahibi olduğu WhatsApp mesajlaşma uygulamasını kullanmaktan bir türlü vazgeçemiyoruz. Akıllı telefon alışkanlıklarımızın temelini oluşturan WhatsApp, aynı zamanda web sürümü ile bilgisayardan da kullanılabiliyor. Ancak bilgisayardan kullanmak için bile WhatsApp yüklü bir akıllı telefona sahip olmalı ve QR kod okutarak bağlantı sağlamalıyız.

Peki, akıllı telefon olmadan bilgisayarda WhatsApp açmak mümkün mü? Evet, mümkün ama öncesinde biraz uğraşmanız gerekiyor. Çünkü yapmanız gereken işlem, bilgisayarınızı bir Android cihaza çevirmektir. Merak etmeyin, birkaç dosya indirecek ve biraz kurulum yapacaksınız. Sonrasında bir akıllı telefon kullanmadan bilgisayarınızda WhatsApp açabilecek ve sohbetlerinize kaldığınız yerden devam edeceksiniz.

Akıllı telefon olmadan bilgisayarda WhatsApp açma işlemi:

Adım #1: Herhangi bir android emulatör bilgisayara kurulur.

Adım #2: Kurulumu tamamlayın.

Adım #3: Emulator’ü açın.

Adım #4: WhatsApp mobil uygulamasını indirin.

Adım #5: WhatsApp hesap bilgilerinizle giriş yapın.

Adım #6: Akıllı telefon olmadan bilgisayarda WhatsApp kullanmaya başlayabilirsiniz.

Adım #7: İşlem tamam.

Adblock test (Why?)


Akıllı telefon olmadan bilgisayarda nasıl Whatsapp açılır? - Yeni Akit Gazetesi
Read More

No comments:

Post a Comment

Xiaomi bir daha güncelleme almayacak 5 akıllı telefonunu duyurdu: İşte liste - DonanımHaber

Teknoloji Editörü 2 Oy Ver Tam Boyutta Gör Xiaomi, bir daha asla güncelleme almayacak akıllı telefonlar listesini güncelledi. ...